Cílem kursu je najít si svůj osobitý styl a dát ho do souladu s tím, jak působíte na lidi. Obecně vzato, svůj obraz tvořit nemusíte, už vysíláte. On line. Je jen otázkou, jestli je ten „program“ v souladu s tím, co chcete.
Styl je vědomý způsob, jak svou programovou skladbu řídit. Jednotlivosti tvoří celek, a ten ostatní vnímají jako obraz. V kursu si rozeberete sebe na kousky – talenty, hodnoty, vlastní jedinečnost, chování, cit pro oblečení, schopnost se prosadit a pak už bude na vás, jaký obrázek se rozhodnete sestavit.
Budovat image je jako stavět dům. Nejdůležitější je pozemek, to jsou vaše talenty, pak základy, to jsou vaše hodnoty. Dům může být srub, vila, domek nebo palác. Pokud se rozhodnete stavět dům, většinou máte představu toho, co stavíte. Kurs usiluje o totéž. Je takovým průvodcem stavebníka vlastního stylu a image.
V závěru si provedete audit aktivit, jak se staráte o své šance na trhu práce. A odnesete návrhy, co zlepšit a co dělat jinak.
Program:
- Význam osobního stylu – chování, vzhled, pověst, komunikace
- Image jako výsledek identity a vzhledu
- Osobní styl a image – dříve a nyní
- Image a osobní značka
- Vlastní jedinečnost jako kombinace talentů
- Cit pro vhodné oblečení je jako umět cizí jazyk
- Tucet příkladů správného oblečení, přes které vlak nejede
- Jak pracovat na tom, abyste měli co nabídnout!
- Networking? Nezáleží na tom, kolik znáte lidí, ale kolik lidí zná vás!
- Překážky úspěšně nastartované kariéry
Individuální výstupy, které si odnese každý účastník kursu a může na nich stavět svůj „projekt“.
- Jaký je můj přirozený způsob chování.
- Jaké jsou mé talenty.
- Jaké jsou mé hodnoty.
- V čem spočívá má jedinečnost.
- Jaký mám cit pro oblékání.
- Jak se dokážu prosadit v zaměstnání.
- Jak se umím prosadit na trhu práce.
Landau E., Odvaha k nadání, 2007, Nakladatelství Akropolis
Wolinsky S., Kvantové vědomí – praktická příručka kvantové psychologie, 2007, PAPRSKY
Saunders B., Rae C. A., Jak blufovat v Public Relations, 1995, Talpress
Toscani O., Reklama je navoněná zdechlina, 1995, Nakladatelství Slovart
Beckwith H., Selling The Invisible, 1999, Orion Business Books
L’Etangová J., Public Relations. Concepts, Practice and Critique. 2007, AGE Publications of London
Heath CH, D.; Jak zaujmout hned napoprvé, 2009, Euromedia Group, k.s.
Carnegie D., Jak působit na druhé při obchodním jednání, 1990, Dale Carnegie Associates, Inc.
Carnegie D., Jak získávat přátele a působit na lidi; 1991, BRADLO
Tracy B., Jak mnohem lépe prodávat 2014, BizBooks
Purkiss J., Royston-Lee D., Vytvořte si vlastní značku, 2014, Synergie Publishing SE
Brand W., Business Storytelling, 2014, John Wiley Sons, Inc.
Gallo C., Tajemství skvělých prezentací Steva Jobse, 2012, Grada Publishing
Shea M., Influence – How to make system work for you, 1989, Century Hutchinson
Spillaneová M., Image úspěšného muže, 1997, Ikar
Ries A., Trout J., Positioning – The battle for your mind, 1982, Warner Books Edition
Fox J.J., How to become a Rainmaker, 2000, J.J. Fox
Buckingham I.P., Brand Engagement, 2008, Palgrave MacMillan
Latest posts by Vadim Petrov (see all)
- Peaceful mind_Vadim Petrov ml./Veronika Mašková 8.2. 2022 - 28. 3. 2022
- Manažer je jako procesor v počítači 28.3. 2022 - 28. 3. 2022
- Vladimír Vysockij – Milej Koljo… 1984 - 27. 1. 2022