https://www.youtube.com/watch?v=ptxLvP_hI1I&feature=youtu.be
Jak může bojovat marketing proti dezinformacím, budeme mluvit i o manipulaci veřejného prostoru a co se s tím dá dělat. Jaký vliv to všechno má na náš business.
Dezinformační weby, trolling a hating na sociálních sítích, softpower, storytelling – suroviny mediální kuchyně – je to pořád ještě vůbec „k jídlu“?
Hostem bude Vadim Petrov – bývalý tiskový mluvčí, bývalý důstojník tajné jednotky „White House“, generální manažer japonské automobilky, šéf komunikace mediálního domu, kouč a konzultant – to vše v jedné osobě.
A od roku 2016 i autor románu: „Muž, který nevrhá stín.“
29. března 2017, středa
8:30 – 10:00
Ranní káva v Ipsosu:
Kdo vlastně vytváří poptávku?
Zákazník, technologický rozvoj, marketing nebo marketingový kouzelník?
Latest posts by Vadim Petrov (see all)
- Peaceful mind_Vadim Petrov ml./Veronika Mašková 8.2. 2022 - 28. 3. 2022
- Manažer je jako procesor v počítači 28.3. 2022 - 28. 3. 2022
- Vladimír Vysockij – Milej Koljo… 1984 - 27. 1. 2022